Friday, December 4, 2015

Senarai Pemenang Giveaway by Ciktulip

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, berakhir sudah segmen giveaway ciktulip. Pertama sekali,  ciktulip mohon maaf atas kelewatan mengumumkan pemenang. Haritu ciktulip janji nak announce pada 2/12 kan? Tapi pada hari tu ciktulip rushing sikit kena balik kampung, sebab ayah sakit :( Tapi sekarang, alhamdulillah dah baik sikit. Pagi tadi baru discaj wad. Terima kasih semua kawan-kawan blogger yang mendoakan.

Baiklah, mesti semua peserta dah tak sabar kan nak tahu siapa yang menjadi pemenangnya? Hehehe. 
Kejap, sebelum tu ciktulip nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada semua peserta yang sudi join giveaway ni. Tak sangka ramai juga yang sudi join walaupun ini kali pertama ciktulip buat giveaway. Kepada blogger-blogger yang bertuah, tahniah. Kepada yang belum bernasib baik, InsyaAllah akan ada lagi giveaway lain nanti. 

Tiga orang pemenang giveaway ini adalah:
  1.  Cikgu Norazimah
  2. Sayidah Napisah
  3.  Syazwani Zunidan 
Pemenang pertama dan kedua akan menerima sehelai tudung bawal Aidijuma manakala pemenang ketiga akan menerima sedikit wang saku daripada ciktulip. Kepada pemenang yang terpilih, sila emailkan butiran seperti nama penuh, alamat dan no telefon kepada shirahmohamad@yahoo.com.

Sekali lagi ciktulip ucapkan terima kasih bebanyak kepada semua para peserta yang sudi join dan jangan sedih sedih kalau tak menang tu, nanti ciktulip ada rezeki lebih, ciktulip buat lagi giveaway ya. Kalian semua memang osem :D 


 

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...